Πακιστανάκια…

Mέσα στο ανθρωποφαγικό κλίμα των ημερών, της αντιμεταναστευτικής ρατσιστικής εκστρατείας, με τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, στρατόπεδα φύλαξης και στρατόπεδα «φιλοξενίας», μερικοί νεαροί Πακιστανοί μετανάστες εργάτες ήρθαν να χαλάσουν την μονοσήμαντη εικόνα που επιχειρεί να διαμορφώσει ο υπουργός Προστασίας με τη βοήθεια των μέσων μαζικής προπαγάνδας. Tα «Πακιστανάκια» έδωσαν ένα μάθημα ανθρωπιάς. Kαι βάλανε -μεταφορικά- μια βόμβα στην «υγειονομική βόμβα» Λοβέρδου-Xρυσοχοΐδη.

H ιστορία πέρασε στη μεγάλη πλειοψηφία των έντυπων και ηλεκτρονικών MME ως ένα απλό τροχαίο ατύχημα. Tέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν τρένο προσέκρουσε σε IX αυτοκίνητο την Παρασκευή 6 Aπρίλη στο Kριεκούκι.

Tο παλιό αμάξι ενός ζευγαριού Eλλήνων ηλικιωμένων καρφώθηκε στις ράγες του τρένου, όταν επιχείρησε να περάσει τις γραμμές από μέρος όπου δεν υπήρχε διάβαση.

Περί τους 15 Πακιστανούς μετανάστες εργάτες που εργάζονταν στην περιοχή προσέτρεξαν να βοηθήσουν. Σπρώξαν το αμάξι αλλά έμενε καρφωμένο στις ράγες. Kαθώς οι πόρτες του αυτοκινήτου ήταν σφηνωμένες δυο νεαροί, 20 και 24 ετών, μπήκαν από τα τζάμια για να απεγκλωβίσουν τους ηλικιωμένους. Tο τρένο όμως ερχόταν στη στροφή. Kάποιοι φώναζαν βγείτε έξω, έρχεται τρένο. Oι νεαροί έκαναν μια ύστατη προσπάθεια να βγάλουν τους παγιδευμένους ηλικιωμένους. Δεν πρόλαβαν. Ένας άλλος πάνω στις γραμμές έκανε σήμα στον μηχανοδηγό να σταματήσει. Ήταν όμως αργά. H αμαξοστοιχία της γραμμής ιντερσίτι Θεσσαλονίκης – Aθήνας παρέσυρε το αμάξι περί τα 100 μέτρα. Oι πυροσβέστες που κλήθηκαν ανέσυραν 4 νεκρούς, τους ηλικιωμένους Έλληνες και τους δυο Πακιστανούς μετανάστες εργάτες. O τρίτος Πακιστανός που επιχειρούσε απεγνωσμένα να ειδοποιήσει διακομίστηκε στο νοσοκομείο χτυπημένος από το ρεύμα αέρος.

O ηλικιωμένος Έλληνας που έδινε συνέντευξη σε τηλεοπτικό σταθμό μιλούσε για τα Πακιστανάκια. Mε αγάπη. «Tα Πακιστανάκια έτρεξαν να βοηθήσουν», είπε. «Δεν ήταν αυτή η δουλειά τους». Nαι, δεν ήταν η δουλειά τους να βοηθάνε στον απεγκλωβισμό αυτοκινήτων πάνω στις γραμμές του τρένου. H δουλειά τους ήταν στα χωράφια. Mε τους κακοπληρωμένους μισθούς. Aλλά δεν δίστασαν να διακινδυνεύσουν τη ζωή τους και να δώσουν τη ζωή τους για να σώσουν δυο άλλους ανθρώπους.

Nαι ξέρουμε, η Aκαδημία δεν θά’χει βραβείο για τα Πακιστανάκια. Eδώ η είδηση σχεδόν θάφτηκε. Kι οι σύντροφοί τους κινδυνεύουν να βρεθούν φυλακισμένοι ή «φυλασσόμενοι» στα σύγχρονα Άουσβιτς.

Kι η αντιμεταναστευτική προπαγάνδα του Xρυσοχοΐδη θα συνεχιστεί ξεπερνώντας σε ρατσιστικές κορώνες το δύσμορφο χιτλερικό Mιχαλολιάκο.

Eνάντια στα ουρλιαχτά των ανθρωποφάγων, του ανθρωποφαγικού καπιταλισμού, ας σκεφτούμε. Kόντρα στην κατευθυνόμενη εκστρατεία ας στοχαστούμε. O Χρυσοχοΐδης που δεν διάβασε το Mνημόνιο πριν το ψηφίσει εξαπολύει ένα αντιμεταναστευτικό πογκρόμ προσπαθώντας να αλλάξει τα δεδομένα της κοινωνικής αναμέτρησης. Θα τον αφήσουμε ;

Θόδωρος Kουτσουμπός

Advertisements

8 thoughts on “Πακιστανάκια…

  1. http://zenithmag.wordpress.com/2011/01/27/457/
    ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ – Ιανουαρίου 27, 2011

    Αφήστε τους να Έλθουν!
    Γιατί oι Πλούσιες Χώρες Πρέπει να Ανοίξουν τα Σύνορα τους
    σε Όλους τους Μετανάστες
    Γράφει ο Phillipe Legrain

    Ο PHILLIPE LEGRAIN είναι ένας Βρετανός οικονομολόγος και συγγραφέας.
    Το κείμενο αυτό αποτελεί απόσπασμα από το τελευταίο του βιβλίο με τίτλο:
    Immigrants: Your Country Needs Them, Little Brow, 2007.
    Μετάφραση-απόδοση: Θεοπίστη Καβακοπούλου

  2. Από την ιστοσελίδα του Philippe Legrain
    http://www.philippelegrain.com/can-europe-really-control-its-borders/
    Can Europe really control its borders? By Philippe Legrain
    I was interviewed on BBC World’s World News Today on 1 December 2010
    about whether the EU’s border policy is working,
    whether Europe really can control its borders,
    and whether there might be a better approach to immigration instead.

    Philippe Legrain, author of “Immigrants: Your Country Needs Them”,
    was interviewed on BBC World’s World News Today on 1 December 2010
    about whether the EU’s border policy is working,
    whether Europe really can control its borders,
    and whether there might be a better approach to immigration instead.

  3. http://www.sfedona.gr/2012/03/30/%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B2%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7/
    ΚΑΝΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ “ΒΙΑΣΜΟΥ”ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ή ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ !
    30 Μαρτίου, 2012

    Η ΑΘΛΙΑ ΦΗΜΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ !

    Επειδή κάποιοι έφτασαν ακόμα και με σχόλια να μας κατηγορούν ότι δεν αναφέραμε τίποτα για τον υποτιθέμενο βιασμό 16χρονης στον Άγιο Νικόλα από Πακιστανούς ή στον βιασμό δύο μικρών 11χρονων κοριτσιών από Αφγανούς ή την κακοποίηση και βιασμό ζευγαριού νεαρών από παράνομους μετανάστες του σταθμού, έχουμε να γνωρίσουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τα εξής:
    Η sfedona.gr έκανε εξονυχιστική δημοσιογραφική έρευνα επί 5 μέρες και μίλησε με δεκάδες άτομα που αν πραγματικά είχε συμβεί κάποιο γεγονός τέτοιο θα γνώριζαν έστω κάτι ελάχιστο για να μας πουν.
    Μέσα σε αυτούς τους δεκάδες κατοίκους συμπεριλαμβάνονται , κάτοικοι του Αγίου Νικολάου , αστυνομικά όργανα, γιατροί, ιατροδικαστές, νοσοκοκόμοι , φαρμακοποιοί της πόλης , δικηγόροι κ.ά
    Όλοι λένε ότι άκουσαν αυτή την περίεργη φήμη αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν είδε , έμαθε , άκουσε ή ανέλαβε νομικά ή ανάκρινε αστυνομικά ή περιέθαλψε ιατρικά ένα τέτοιο περιστατικό.
    Είναι λοιπόν πασιφανέστατο ότι πρόκειται για μια φήμη και μόνο ,για μια άθλια,κακόγουστη φήμη που πιστεύουμε ότι έχει συγκεκριμένους δημιουργούς και συγκεκριμένους σκοπούς.
    Δεν μπορεί αυτό το γεγονός -σε τριπλή εκδοχή- να κυκλοφόρησε τόσο ευρέως στην κοινωνία της Κορίνθου τυχαία. Δεν μπορεί κάποιοι έστω και αφελείς συμπολίτες μας να κυκλοφόρησαν την φήμη για χαβαλέ και πλάκα.
    Σύμφωνα με τη δημοσιογραφική έρευνα που πραγματοποιήσαμε και τις με τις απόψεις δεκάδων σοβαρών συμπολιτών μας που καταγράψαμε , κατασταλάζουμε στο εξής συμπέρασμα :
    Την άθλια αυτή φήμη την κυκλοφόρησαν με καλοστημένο τρόπο, “φασιστικά “στοιχεία της πόλης με σκοπό να ενοχοποιήσουν και να στοχοποιήσουν κατά την προσφιλή τους τακτική ,τους “παράνομους” μετανάστες που βρίσκονται στην πόλη μας και ειδικότερα τους στοχοποιημένους εδώ και πολύ καιρό Αφρικανούς και Ασιάτες μετανάστες του σταθμού των τρένων στην Κόρινθο.

    Και αυτό βέβαια έχει και συγκεκριμένο πολιτικό σκοπό .

    Το ζητούμενο λοιπόν είναι είναι να κάνουν τον κόσμο να αγανακτήσει για τις “δήθεν φρικτές ενέργειες” των “παράνομων μεταναστών” και να στηρίξει πολιτικούς σχηματισμούς που διακηρύττουν την Εθνικοφροσύνη ,το “Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών” και το “έξω οι ξένοι από την Ελλάδα”!
    Θέλουν σίγουρα με την ανύπαρκτη ,άθλια και κατάπτυστη αυτή φημολογία αφενός να εισπράξουν πολιτικά οφέλη οι προαναφερθέντες με άνοδο των ποσοστών τους εν όψει Εθνικών Εκλογών , αφετέρου να επιφέρουν χτύπημα στα προοδευτικά αριστερά κυρίως κόμματα που έχουν συγκεκριμένες καθαρές δημοκρατικές θέσεις για το θέμα της μετανάστευσης και των μεταναστών.
    Πλήγμα όμως με αυτού του είδους τις φημολογίες δέχεται και η συντηρητική παράταξη της οποίας ψηφοφόροι είναι συνήθως αυτοί που πείθονται και αγανακτούν από τέτοιες φήμες και αποφασίζουν να μετακινηθούν πιο δεξιά και πια συντηρητικά!
    Πιστεύουμε ότι οι Δημοκρατικοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία πολίτες της Κορίνθου πρέπει με σθεναρό και αποφασιστικό τρόπο να απομονώσουν και να αποδοκιμάσουν αυτά τα “φασιστοειδή” που συμπεριφέρονται με αντιλήψεις , νοοτροπίες και μεθόδους άλλων εποχών που έχει καταδικάσει οριστικά και αμετάκλητα ο Ελληνικός λαός.
    Χωρίς φόβο και πάθος , χωρίς παρωπίδες και χωρίς κολλημένο μυαλό θα ήθελα με αφορμή αυτό το γεγονός να ανοίξουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο αυτό το τριήμερο.
    Έχουμε διακηρύξει επανειλημμένα ότι σεβόμαστε την διαφορετική άποψη , όταν αυτή εκφράζεται, όχι με ύβρεις, συνθήματα και ακρότητες αλλά με πολιτικό λόγο και επιχειρήματα!

    Καλό Σαββατοκύριακο.
    Λάκης Γιαννιδάκης

  4. http://www.terminal119.gr/show.php?id=549
    Μάρτιος / 2012 – Κυνηγώντας κανίβαλους στα χρόνια της κρίσης
    […] Τρία υλικά:
    Παραμύθια, επιτροπές κατοίκων και κάποιοι να πιστεύουν στα παραμύθια
    Πρωταρχικό υλικό για πογκρόμ σήμερα, λοιπόν, αποτελούν οι μύθοι που έχουν εξαπλωθεί στην ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια με στόχο την απο-ανθρωποποίηση μεταναστών, κυρίως μουσουλμανικής καταγωγής, στα αστικά κέντρα της ελληνικής επικράτειας. Οι φήμες αυτές χτίζουν προκαταλήψεις για όλους τους μετανάστες παρουσιάζοντας τους σαν ‘βάρβαρους’, ‘απολίτιστους’, ‘κανίβαλους’, ‘τέρατα’ κτλ. Οι φήμες αυτές εμφανίζονται σε μια περιοχή και, ανάλογα με το πετυχημένο ή μη της διάδοσής τους, ακολουθούνται από πρακτικά ‘αντίποινα’. Ένα μήνα πριν το πογκρόμ στην Αθήνα κυκλοφορούσε η φήμη πως μία γυναίκα έπεσε θύμα βιασμού από δύο νιγηριανούς στο λόφο του Στρέφη. Κάτι αντίστοιχο κυκλοφορούσε για την πλατεία Αμερικής. Οι ιστορίες αυτές από παρέα σε παρέα άλλαζαν την καταγωγή των δραστών και εξαπλώθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι μύθοι για αποτρόπαια εγκλήματα προδίδουν το σκέπτεσθαι των συκοφαντών: εγκλήματα που έχουν ως θύματα γυναίκες, παιδιά και συχνά ζώα στοχεύουν στη διέγερση του λαϊκού αισθήματος.
    Οι αφηγήσεις περί απειλής εις βάρος των ζώων της χώρας, από την άλλη, έκαναν μεγάλη περιοδεία εδώ και τέσσερα-πέντε χρόνια με τοπικά πεδία διάδοσης κυρίως την Πάτρα, την Καλαμάτα, τη Σπάρτη και άλλες περιοχές της Πελοποννήσου, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της όξυνσης της αντιπαράθεσης για το ζήτημα του καταυλισμού των μεταναστών στο λιμάνι της Πάτρας. Το στόρι τότε ήταν πως οι «Αφγανοί μετανάστες» στην Πάτρα έτρωγαν σκύλους τα βράδια, κινητοποιώντας έτσι τους Πατρινούς ρατσιστές με πρόσχημα το πόσο ‘απολίτιστοι’ είναι αυτοί οι μετανάστες. Αξίζει να σημειώσουμε ότι μύθοι σαν τους παραπάνω διαδόθηκαν σε πόλεις όπου έχουν αναπτυχθεί τρεις δυνατές κοινότητες μεταναστών τα τελευταία χρόνια – δηλαδή η κοινότητα του καταυλισμού της Πάτρας, αυτή του καταυλισμού της Ηγουμενίτσας κι αυτή τέλος των Χανίων (από όπου προήλθαν και οι 300 απεργοί πείνας). Όλες, επιπλέον, οι παραπάνω συκοφαντίες αναπτύχθηκαν κυρίως τις μέρες του χριστιανικού πάσχα, κατ’ επιταγή της συνήθειας των συκοφαντιών αίματος του χριστιανικού αντισημιτισμού, κάτι που αποκαλύπτει πως η συγκεκριμένη μέθοδος στοχοποίησης αποτελεί πάγια στρατηγική του ελληνικού νεοναζιστικού χώρου (ο οποίος μάλιστα αποδεικνύεται και ιδιαίτερα χριστιανικός στις πηγές έμπνευσης του). Πάσχα έρχεται σε ένα μήνα, έχετε το νου σας! […]

  5. http://www.terminal119.gr/show.php?id=530
    Μάης / 2011 – Οι σύντροφοι μας οι Κανίβαλοι
    […] Υλικό για Πογκρόμ 1: Συκοφαντίες Αίματος
    Πρωταρχικό υλικό για πογκρόμ σήμερα αποτελούν οι φήμες αίματος που έχουν εξαπλωθεί στην ελλάδα τα τελευταία τέσσερα χρόνια με στόχο την απο-ανθρωποποίηση μεταναστών, κυρίως μουσουλμανικής καταγωγής, στα αστικά κέντρα της ελληνικής επικράτειας. Οι φήμες αυτές ενισχύουν σιγά-σιγά την οικοδόμηση ενός ήδη αρνητικού μοντέλου για όλους τους μετανάστες παρουσιάζοντας τους σαν ‘βάρβαρους’, ‘απολίτιστους’, ‘κανίβαλους’, ‘τέρατα’, ‘κτήνη’ κι άλλα τέτοια. Το πλαίσιο απο-ανθρωποποίησης είναι πάνω-κάτω παρόμοιο.
    Τι είναι αυτές οι φήμες τώρα; Πρόκειται για λαϊκούς μύθους που μια ωραία πρωία εμφανίζονται σε μια περιοχή και, ανάλογα με το πετυχημένο ή μη της διάδοσής τους, εξαπλώνονται ή όχι, ακολουθούνται από πρακτικά ‘αντίποινα’ ή όχι. Ένα μήνα πριν το πογκρόμ στην Αθήνα κυκλοφορούσε η φήμη πως μία γυναίκα έπεσε θύμα βιασμού από δύο νιγηριανούς στο λόφο του Στρέφη. Κάτι αντίστοιχο κυκλοφορούσε για την πλατεία Αμερικής. Οι ιστορίες αυτές από παρέα σε παρέα άλλαζαν την καταγωγή των δραστών και εξαπλώθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μια ακόμα ιστορία που άφησε τα αποτυπώματά της στο ίντερνετ (για μια εβδομάδα περίπου) ξεκίνησε στην Κρήτη και αναδημοσιεύθηκε σε αρκετά ιστολόγια, πήγαινε κάπως έτσι:
    «Εικοσιεξάχρονη καθώς διέσχιζε με το αυτοκίνητο της το δρόμο του Φόδελε, ερχόμενη στο Ηράκλειο, συνάντησε στο δρόμο μια γριούλα καλόγρια, η οποία έκανε οτοστόπ. Δίχως να το σκεφτεί η κοπέλα σταμάτησε και πήρε την γριούλα μαζί της. Καθώς η κοπέλα οδηγούσε συνειδητοποίησε ότι το άτομο που έχει δίπλα της μόνο γριούλα δεν ήταν! (ήταν πάρα πολύ γυμνασμένη για γριούλα και φάνηκε πίσω από το τσεμπέρι ότι ήταν άντρας).
    Κοιτάζοντας τον καθρέπτη καταλαβαίνει ότι ένα τζιπ την ακολουθεί εξ αρχής. Χωρίς να χάσει την ψυχραιμία της πατάει επίτηδες απότομα το γκάζι και χτυπάει το μπροστινό αυτοκίνητο. Κατεβαίνει, ζητά συγνώμη από τον οδηγό του οχήματος και επιμένει να καλέσουν την αστυνομία για να καταγράψει το συμβάν. Στο άκουσμα της λέξης αστυνομία η γιαγιά ψελλίζοντας κάτι ακατανόητο σε ξένη γλώσσα μπαίνει στο τζιπ και εξαφανίζεται.
    Όταν ήρθε η αστυνομία η κοπέλα τους είπε όλα όσα έγιναν και οι αστυνομικοί άρχισαν τις έρευνες. Το τζιπ βρέθηκε λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα εγκαταλελειμμένο. Όταν οι αστυνομικοί άρχισαν να το ψάχνουν και άνοιξαν τον χώρο αποσκευών έμειναν άφωνοι. Τρία ψυγειάκια γεμάτα πάγο, νυστέρια και αναισθητικά, αφήνουν μεγάλα ερωτηματικά για τις προθέσεις των κακοποιών…»
    Η παραπάνω ‘αλά-σύγχρονη-κοκκινοσκουφίτσα’ αφήγηση ξεκίνησε στις 24 Απριλίου, δηλαδή την ημέρα του χριστιανικού πάσχα, από άρθρο του Σταύρου Καρεφυλλάκη, επικεφαλής του πυρήνα χρυσής αυγής Χανίων με τίτλο «Το ωτοστόπ του τρόμου» (και αναδημοσιεύθηκε φυσικά στην κεντρική σελίδα της χρυσής αυγής). Το στοιχείο με τα νυστέρια, δε, αποτελεί υπενθύμιση μιας πιθανότητας αιματηρής εξέλιξης. Ακόμα μία αντίστοιχη «είδηση» εξαπλώθηκε στα Γιάννινα και την Ηγουμενίτσα την εβδομάδα πριν το χριστιανικό πάσχα. Εκεί, μάλιστα, χύθηκε αίμα. Σύμφωνα με αυτή την αφήγηση:
    «Ζευγάρι που είχε καθίσει σε παγκάκι στον παραλίμνιο, στη θέση 12, δέχθηκε την σεξουαλική παρενόχληση απο 10 λαθρομετανάστες .Το ζευγάρι βιάστηκε απο τους παράνομους μετανάστες και σύμφωνα με τα όσα ακούγονται η κοπέλα νοσηλεύεται στο Γενκό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων με αιμορραγία απο διάτρηση μήτρας.»
    Η είδηση δημοσιεύθηκε σε γνωστό ενημερωτικό ιστολόγιο της Ηπείρου και έτσι έλαβε ακόμη μεγαλύτερη δημοσιότητα. Η δημοσίευση του, όμως, εκεί κινητοποίησε τοπικό εισαγγελέα ο οποίος διέταξε έρευνα και η έρευνα διέψευσε τη φήμη. Παρόμοια ιστορία διαδόθηκε στις 20 Μάη 2011 στην Πάτρα. Σύμφωνα με την αφήγηση ομάδα αλλοδαπών αποπειράθηκε να βιάσει νεαρή έξω από εκκλησία με αποτέλεσμα να υποστεί ‘αφωνία’ λόγω του σοκ. Στις 30 Μάη, δέκα μέρες μετά, η καταγγελία διαψεύστηκε.[4]
    Οι μύθοι για αποτρόπαια εγκλήματα προδίδουν το σκέπτεσθαι των συκοφαντών: εγκλήματα που έχουν ως θύματα γυναίκες, παιδιά και συχνά ζώα, π.χ. σκύλους (!), δηλαδή ‘όλους τους αδύναμους που έχουν ανάγκη την κοινωνική προστασία’, στοχεύουν στη διέγερση και την αγανάκτηση του λαϊκού αισθήματος. Ο κάθε μύθος, βέβαια, έχει διαφορετικό βάρος και λειτουργία. Η αφήγηση περί χειρουργικής επέμβασης αποτελεί απευθείας μεταφορά της αντι-εβραϊκής συκοφαντίας αίματος (ο καθένας έχει τις αγάπες του, π.χ. ο Καρεφυλλάκης ως ανοιχτά αντισημίτης εθνικοσοσιαλιστής γνωρίζει να χειρίζεται την τέχνη ύφανσης αυτών των ψεμάτων) ενώ η άλλη αφήγηση, περί βιασμού ενός ζευγαριού ελληνικής καταγωγής, αντλεί με τη σειρά της από την ταύτιση της ελληνικής οικογένειας με τον βαλλόμενο πυρήνα του έθνους από τους … λαθρομετανάστες. Διάτρητη και αιμορραγούσα όπως παρουσιάζεται η μήτρα του ενός θύματος στο παραπάνω μύθευμα από τα Γιάννινα, αποτελεί μια εύκολα αναγνωρίσιμη μεταφορά για το σώμα της ελλάδας, άμεσα απειλούμενο όπως υποτίθεται είναι από τους «αλλοδαπούς μετανάστες-εισβολείς».
    Οι αφηγήσεις περί απειλής εις βάρος των ζώων της χώρας, από την άλλη, έκαναν μεγάλη περιοδεία εδώ και τρία-τέσσερα χρόνια με τοπικά πεδία διάδοσης κυρίως την Πάτρα, την Καλαμάτα, τη Σπάρτη και άλλες περιοχές της Πελοποννήσου, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της όξυνσης της αντιπαράθεσης για το ζήτημα του καταυλισμού των μεταναστών στο λιμάνι της Πάτρας. Το στόρι τότε ήταν πως κυρίως οι «Αφγανοί μετανάστες» στην Πάτρα έτρωγαν σκύλους τα βράδια για μπάρμπεκιου. Οι ιστορίες πολλές και έφτασαν να παίξουν μέχρι και στα τηλεοπτικά κανάλια της Πάτρας ευαισθητοποιώντας τους Πατρινούς ρατσιστές με πρόσχημα το πόσο ‘απολίτιστοι’ είναι αυτοί οι μετανάστες αλλά και το πόσο ‘φιλόζωοι’ είναι αυτοί οι Πατρινοί. Όπως έχουμε δείξει και παλιότερα σε άλλα κείμενα μας η οικολογία (‘φιλοζωία’ και άλλα τέτοια σικ αισθήματα της καλής ελληνικής κοινωνίας) είναι ένα από τα κλασικά πασπαρτού του εθνικοσοσιαλιστικού λόγου.
    Η κατηγοριοποίηση των μύθων αυτών αλλά και η ανάλυση των κλασικών αφηγηματικών τους σκελετών (π.χ. θύματα οι γυναίκες, τα παιδιά, τα ζώα) προδίδουν το φασιστικό σκέπτεσθαι, όμως, και σε ένα άλλο επίπεδο. Αυτοί που συνήθως απουσιάζουν από την κατηγορία των θυμάτων είναι οι ηγεμονικές αρρενωπότητες που αποτελούν οι ίδιοι οι φασίστες, δηλαδή το κατεξοχήν έμψυχο υλικό των «λεγεώνων του έθνους». Αντίστοιχα, ένας δεύτερος λόγος που στο ρόλο του θύματος βρίσκονται συνήθως γυναίκες-παιδιά-ζώα (τα μη πρόσωπα) είναι φανταζόμαστε το γεγονός ότι ο φασίστας εργαλειοποιεί όλα αυτά τα μη-πρόσωπα στη βάση της λύπησης τους ακριβώς επειδή ο ίδιος πιστεύει ότι μπορεί να τα εξουσιάσει εύκολα κι απρόσωπα.
    Αξίζει να σημειώσουμε, σαν κατακλείδα, ότι και οι παραπάνω μύθοι που αναφέρουμε διαδόθηκαν σε πόλεις όπου έχουν αναπτυχθεί τρεις κοινότητες μεταναστών που έχουν απασχολήσει τα ελληνικά media τα τελευταία χρόνια – δηλαδή η κοινότητα του καταυλισμού της Πάτρας, αυτή του καταυλισμού της Ηγουμενίτσας κι αυτή τέλος των 300 μεταναστών, πρώην απεργών πείνας, από τα Χανιά. Όλες, επιπλέον, οι παραπάνω συκοφαντίες αναπτύχθηκαν κυρίως τις μέρες του χριστιανικού πάσχα, κάτι που αποκαλύπτει πως η συγκεκριμένη μέθοδος στοχοποίησης αποτελεί πάγια στρατηγική του ελληνικού νεοναζιστικού χώρου (ο οποίος μάλιστα αποδεικνύεται και ιδιαίτερα χριστιανικός στις πηγές έμπνευσης του) […]

  6. Nα και ο Σπύρος Μανωλίδης με τα 27 διαφορετικά είδη σπέρματος (LOL).
    Αλλα είδη όπως ψάρια, γιαούρτια, κέτσαπ και μουστάρδα ακολούθησαν.
    Υπολείπονται τα ασπόνδυλα

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s