“δύο ώρες στα μπλόκα”

σχόλιο του Μιχάλη

Σήμερα πήγαμε στα μπλόκα των αγροτών στο κόμβο Νίκαιας, στην Λάρισα.
Εκεί τραβήξαμε μερικά πλάνα από τα τρακτέρ και τις κλούβες και πήραμε μερικές συνεντεύξεις.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της φάσης είναι ότι χάρη στην ταμπέλα του δημοσιογράφου μπορώ και προσεγγίζω ανθρώπους και καταστάσεις που ως Μιχάλης θα μού ήταν απρόσιτα.
Για παράδειγμα την τελευταια βδομάδα πλησίασα ΠΑΜΙτες, μπάτσους, απεργούς, δημοσιογράφους.

Είχε πολύ πλάκα το πως μας μίλησε ο διοικητής των ΥΜΕΤ, όταν ζητήσαμε άδεια για να πάρουμε κάποια πλάνα πίσω από τις κλούβες.Ένας στρογγυλός, κοντός μπαμπάς που μας έκανε και μπατσικό αστείο για την άδεια γυρίσματος (one minute, ε;) δεν φαινόταν να είχε καμία τύψη για την δουλειά που κάνει. Το ίδιο ηλίθια διασκεδαστικοί ήταν και οι καγκουρόμπατσοι με τα γυαλιά ηλίου και το ζελέ στο μαλλί.

Το χάιλάιτ της μέρας ήταν, όταν καλεσμένοι από τον κ. Σπύρο, αράξαμε εξώ από μια σκηνή αγροτών και φάγαμε μαζί τους. Ο πιο ομιλητικός από όλους ήταν ο κ. Τάκης, ο οποίος ήθελε πολύ να επικοινωνήσει με τον “Αμερικάνο” και αναγκαζόμουν να μεταφράζω το καθετί που ελεγε(και έλεγε πολλά). Ο κ. Τάκης μας είπε πολλές φορές ότι το πρόβλημα είναι τα λαμόγια οι πολιτικοί, οι έμποροι, οι μεσάζοντες, οι εταιρίες, η διαφθορά μες στους αγροτικούς συνεταιρισμούς. Το πιο ενδιαφέρον σημείο της ανάλυσης του ήταν όταν ανέφερε μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες αγροτικών προιόντων στην Θεσσαλία, την Μοσάντο. Συγκεκριμένα είπε: “Η εταιρία αυτή είναι εβραίοι. Οι εβραίοι μας έχουν κυρήξει οικονομικό πόλεμο. Ξέρεις, τι χρειάζονται αυτοί, έτσι;” και συμπλήρωσε την φράση του με μια επαναληπτική οριζόντια κίνηση της παλάμης, αυτή την κίνηση που υποδηλώνει σφαγή.
Σε εκείνο το σημείο ο σιωπηλός κ. Σπύρος, που μέχρι τότε παρέμενε συγκεντρωμένος στο να σουβλίζει ένα αρνί(αλληλεγγύη από βοσκούς της Ελασσόνας) πετάχτηκε και συμβούλεψε απότομα τον κ. Τάκη να προσέχει τι λέει σε δημοσιογράφους γιατί αυτοί “άλλα λες και άλλα γράφουν”. Στην συνέχεια ένιωσε ότι έπρεπε κάπως να λειάνει τα λόγια του και μας είπε ότι δεν αναφερόταν σε εμάς, αλλά στην πλειοψηφία η οποία δεν ερχεται να κάτσει με αυτούς, “όπως κάναμε εμείς”.

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s