το σχόλιο του grassrootreuter #26 “σκέψεις με αφορμή τα γεγονότα στον σταθμό Λαρίσης”

λαρισης
του Ε.Χ
Οι απόγονοι των αρχιτεκτόνων της προβοκατορολογίας , οι ίδιοι αυτοί που μας πρήζουν περί Τζιχάντ (συγκυριακά ο κυριότερος, ίσως, “εξωτερικός εχθρός”) που επίσης σύντομα οι επίδοξοι αυτοί κινδυνολόγοι θα τον μετατρέψουν στην συνείδηση της συμμορφωμένης κοινωνίας, στον νέο “εσωτερικό εχθρό” μέσα από την προπαγάνδα των επίσημων οργάνων τους. Την ίδια στιγμή θα τον αντιμετωπίσουν με ευρεία συναίνεση και με μεθοδευμένα και μαζικά κρατικά πογκρόμ, εν τέλει με καραντίνες-μπίζνες εις βάρος μουσουλμάνων προσφύγων που θα χαρακτηριστούν συλλήβδην “ισλαμιστές”.
Και όλα αυτά με ολέθριες συνέπειες σε πολλά άλλα επίπεδα: από την μία θα μειωθεί δραστικά “το άχρηστο, το περιττό, το μη παραγωγικό” κομμάτι του κοινωνικού συνόλου και από την άλλη θα αυξηθεί αποτελεσματικά η καταστολή ενάντια σε όποια “αντικανονικά” στοιχεία που φέρονται να υποσκάπτουν τον άκαμπτο αγώνα του “μονολιθικού” αριστερού τους κράτους και ταυτόχρονα να υπονομεύουν την εθνική προσπάθεια, και αυτοί ως ένας “εσωτερικός εχθρός”.  Η δρομολόγηση και η επιμέλεια της στρατιωτικοποίησης των δρόμων, επικαλούμενοι τον λαό ή την ασφάλεια του λαού, δεν θα μπορούσε παρά να είναι μόνο έργο του ΣΥΡΙΖΑ. Με άλλα λόγια η μηδενική ανοχή της αριστερής κυβέρνησης δείχνει τα δόντια της.  Εν τω μεταξύ, δεν ξεχνάμε τα δολοφονικά ρομποτοειδή, αυτές τις γνήσιες και πιστές ύαινες του ελληνικού κεφαλαίου που είναι έτοιμες να σκοτώσουν με ευχαρίστηση και που έχουν μόνιμα στραμμένο το μέτωπο τους προς οποι@νδήποτε φωνάζει για αξιοπρέπεια.
μια μικρή γεύση από στ. Λαρίσης, 24/7
Advertisements

3 thoughts on “το σχόλιο του grassrootreuter #26 “σκέψεις με αφορμή τα γεγονότα στον σταθμό Λαρίσης”

  1. Το αριστερή κυβέρνηση χωράει πολλά εισαγωγικά. Αλλά δεν είναι το θέμα αυτό. Το ζήτημα είναι αν το να μπουκάρουν 100 άτομα ετσιθελικά σε ένα τρενό χωρίς εισιτήριο, όπως παλιά μπουκάραν στα live θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή των υπόλοιπων θεατώ που σαν μαλάκες είχαν πληρώσει εισιτήριο (δες rage against the machine, prodigy λυκαβηττό κτλ.) συνιστά επαναστατική πράξη. Και για τις συναυλίες να το δεχτώ, υπάρχει το θέμα της εμπορευματοποίησης της τέχνης κτλ. Το να μην πληρώσεις εισιτήριο του τρένου όμως που δεν είναι καν διόδια του Μπόμπολα αλλά πάνε απευθείας στο κράτος (ας δεχτούμε για το καλό όλων μας..) σόρρυ αλλά εγώ δεν μπορώ να το δω σαν ριζοσπαστική πράξη. Περιμένω την απάντησή σου, φιλικά πάντα

    • Αγαπητέ φίλε. Σπάνια γράφω σχόλια, σήμερα θα το κάνω όμως. Αυτό που κρατάμε από το σχόλιο του Ε.Χ στην σελίδα, δεν είναι το γεγονός αν είναι σωστό να πληρώνει κάποια/ος εισιτήριο ή όχι, αλλά την απροκάλυπτη βία που χρησιμοποίησε η αστυνομία ενάντια σε μια ομάδα ατόμων που συγκαταλέγονται στους “μη κανονικούς”. Τέλος η χρήση του όρου “αριστερή κυβέρνηση” είναι περισσότερο ειρωνική παρά κάτι άλλο. Για εμάς σε αυτό εδώ το μπλογκ, η αριστερή διαχείριση του αστικού κράτους δεν συνεπάγεται με τίποτα προοδευτικό, την συνέχεια φαντάζομαι την ξέρεις.

  2. Γιαννη, γεια χαρα…
    Λοιπον, στο σταθμο επεσε ξυλο στο ψαχνο ακομα και σε ατομα ασχετα με τους αναρχικους. Υπαρχουν μαρτυριες γι ‘αυτο. Με ποια κρητηρια επελαγαν οι μπατσοι ποιες/οι εχουν κοψει εισιτηριο ή οχι (ρητορικη, φυσικα, η ερωτηση, διοτι οι μπατσοι ειναι δολοφονικες μηχανες του κεφαλαίου που σκοτωνουν με ευχαριστηση οποια/ον αρνειται να υποδεχθει σιωπηλα την τροφη της αδικιας); Επισης, οταν επικαλεισαι την δημοκρατια -για την οποια σκιζεις τα ιματια σου, ως κρατος- οφειλεις, οσους πιανεις, να τους κοψεις προστιμο. Οσο παραλογο κι αν ακουγεται αυτο, στην προκειμενη περιπτωση, ειναι ο μονος τροπος να αποδειξει το κρατος την δημοκρατικη (my ass) ταυτοτητα του. Το να μπουκαρουν ετσιθελικα (μια κατασταση που την υφισταται η πλειοψηφια του κοσμου καθημερινως απο το κρατος σε πολλα επιπεδα) στο τρενο συγκαταλεγεται στις πραξεις της καθημερινης επαναστασης δηλωνοντας μια γενικευμενη αρνηση του υφησταμενου υπαρχοντος και της κατανομης δυνατοτων. Το τρενο δεν ειναι συναυλια, που αμα θελεις πας, αλλα το εργαλειο που σε υποχρεουσε ποικιλοτροπως να συμμετεχεις, χρησιμοποιηοντας το, σε μια οραγανωμενη κρατικη κλοπη. Ενα, κοινωνικα αποδεκτο, πλιατσικο εις βαρος μας. Πανακριβο για μια φτωχη κοινωνια χωρις ουσιαστικες δομες. Δεν μπηκαν εγκληματιες σε εκεινο το τρενο και δεν κινδυνεψε κανεις απο αυτους (μεχρι να ερθουν οι ενστολοι φασιστες), ουτε επιβατες ουτε η ελληνικη οικονομια. Εγκληματα γινονται στα ανωτερα κοινωνικα στρωματα
    και μαλιστα μεγαλυτερης εκτασης και διαρκειας. Αυτο το πραγμα ομως δεν το εχουμε δει.
    Ομως, ας μην εχουμε αυταπατες: οι παραφρονες εξουσιαστες που μας κατσικωθηκαν απο τα αριστερα, μας επιφηλασσουν ασυλληπτα βιαιη καταστολη. Οι εικονες αυτες ερχονται απο το αμεσο μελλον και ειναι για να συνηθισουμε την επιβολη της κρατικης εξουσιας ως συνεπεια οταν δεν ειμαστε υπακουοι νομιμοφρονες στο παραλογισμο που διακατεχει την δομη της εξουσιας. Ερχονται κατσχεσεις και εξωσεις και μαζι τους αγριος κοινωνικος κανιβαλισμος καθαγιασμενος από την τηλεοπτικη ευεργεσια των επισημων οργανων της εξουσιας που θα γαρνιριστει με ψαλμωδιες για τα “δικαιωματα των ελληνων φορολογουμενων” και οσους αποδεχονται την αστικη νομιμοτητα, και με πρωτεργατες τους ιδιους τους συριζαιους. Ο στ. Λαρισης ειναι ενα κομματι της κοινωνικης αρενας οπου οι φοβισμενοι θα ειναι απλως θεατες ενω το μονοπωλειο της βιας το εχει το κρατος. Ως αποκλειτικος κατοχος, λοιπον, της βιας, την εφαρμοζει, (καθολου τυχαια, δημοσια) στα “περιθωριοποιημενα στοιχεια” (προς το παρον), για συμμωρφοση των αυριανων επιδοξων αντιρρησιων που θα προερχονται απ ‘ολη την κοινωνικη διαστρωματωση. Δλδ, στο κρατικο φαντασιακο των συγκεκριμενων καιροσκοπων σαλτιμπαγκων, οι αναρχικοι ειναι το “σιδηρουν παραπετασμα”, ο αποδιοπομπαιος τραγος για την ηθικη νομιμοποιηση ή κοινωνικη απενοχοποιηση της ασυστολης κρατικης βιας που ελοχευει το μελλον. (δες και τις αιματηρες κρατικες αυθαιρεσιες του αριστερου συνασπισμου στην λατινικη αμερικη για να περασουν νεα μετρα)
    Αρα, πιστευω, εδω δεν εχουμε απλως την συνεχεια του αυταρχικου κρατους, αλλα την ουσια του κρατους που θα διαμορφωθει στο αμεσο μελλον. Αυτο ειναι το ζητημα.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s